BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

CuaK kOwt.................

-salam ukhwah dari kak que,
-aku nak citer somthink kejadian pelik.
-petang semalm aku pi kantin pastu aku dengar owg jerit."ARGHH..."
-aku geram aku ckplah"GERAM TOL AKU DGAR OWG JERIT-JERIT NI"
-aku terus naik floor form 1,aku tanye agy dengar x owg jerit, die kate die dengar tapi x tau sapa.
-aku x puas ati aku naik floor form 2,rupa-rupanye kelas sebelah aku yg menjerit.........
-kiteowg jadi kelam lah sebab peristiwa 2 tahun lepas berulang kembali.
-kiteowg sume diarah dan dikerahkan untuk tinggalkan kawasan sekolah..(c.kama suruh)
-kiteowg sume p surau.........
-0masa 0n da way nak p surau tu, aku suruh adam ckap kat ali "JGAN TAKOWT2,INGAT ALLAH AND JAGE DIRI"
-hehehehe...........
-kat surau kiteowg bace surah yasin.
-aku ada ckap kat kawan aku jangan takut sgt dan jgn berani sgt.
-buat bese dahlah.
-yakin dengan pelindung kita yang esa.yakni ALLAH..
-pastu agak reda dah.
-kiteowg balik asrama and jage diri masing2........

0 comments: